meest gestelde vragen

Bij sommige artikelen staat: levertijd kan enkele dagen zijn. Onze webshop is niet gekoppeld aan een voorraad-systeem van de winlel. De meeste artikelen zijn gewoon aanwezig, wij kunnen onze webshop niet 100% continue bijhouden en bijwerken. Er is gewoon een zeer grote kans dat uw keuze wel gewoon aanwezig is in onze winkel. Informeer gewoon even via mail of bel ons even en anders laten wij zsm na uw bestelling weten, of de artikelen aanwezig zijn.


1. Hoe moet ik de betaling verrichten? Na de complete afronding van uw bestelling krijgt U een mail met de gegevens van uw bestelling en onze betaalgegevens. Graag de betaling via internet bankieren overboeken. Wij hebben geen IDEAL betalings-optie, dat heeft natuurlijk nadelen (u moet de betaling verrichten via internetbankieren), maar ook zijn voordelen (u ziet altijd uw saldo op de bank, voordat u een aankoop doet en de betaling verloopt via een beveiligde verbinding met uw bank). Paypall is mogelijk (+5%), stuur even een extra mail na uw bestelling en wij sturen u dan de paypall-link.


2. Soms staat er de text :  Producten met een *** zijn niet beschikbaar in de door u gewenste hoeveelheid   bij de afronding bij de winkelwagen. Dat betekent niet meteen dat uw artikel niet voorradig zal zijn. Onze winkelvoorraad is niet gekoppeld aan onze webshop, Soms hebben wij de beschikbare hoeveelheid in de webshop aangepast naar een lager aantal.  Het is dus  goed mogelijk dat uw keuze verder wel gewoon aanwezig is in onze winkel. 


3. Ik wil het artikel ophalen in de winkel? Dat kan, bij de afronding van de bestelling kunt U dit aangeven. Wij zullen u na uw bestelling zsm even laten weten via de mail of uw artikel aanwezig is en vragen u dan om ons te laten weten in welke winkel u het wilt komen afhalen (Nijmegen of Escharen). Wij proberen nog dezelfde werkdag of zeker de volgende dag u daarover te mailen.


4. Hoe kunt u ons bereiken? Deze webshop wordt geregeld vanuit Nijmegen, voor directe vragen kunt U altijd even bellen naar de winkel in Nijmegen (024-3225480) of stuur een mail naar info@nijmeegsjopie.nl of info@jopieswebshop.nl (winkel Nijmegen). Indien U kontakt op wilt nemen met de winkel in Escharen of een artikel daar aanwezig is bel dan naar 0486-472301 of mail naar nijmeegsjopie@home.nl (winkel Escharen) met uw vraag. Altijd makkelijk indien u van verder moet komen en u wilt langs komen voor een speciaal artikel of bepaalde maat.


5. Hoe snel heb ik mijn bestelling? Als alles meezit kunt u de bestelling al de volgende dag bij de post hebben. Na uw bestelling kijken wij zsm of de gewenste artikelen aanwezig zijn, zijn ze aanwezig en de betaling is voldaan, proberen wij het dezelfde werkdag nog te versturen. Tijdstip 16.00 uur is wel laatste tijdstip dat wij dit geregeld kunnen hebben. Verder zijn we dan nog wel afhankelijk van het postbedrijf.


6. Ik heb al betaald en mijn artikel is toch niet voorradig in de winkel in Nijmegen? wij hebben 2 winkels, na een bestelling kijken wij natuurlijk eerst in de voorraad van de winkel in Nijmegen, mocht het artikel daar niet zijn, gaan wij het navragen in onze andere winkel in Escharen. Mocht het daar wel zijn, dan gaat uw pakket meestal de volgende werkdag op de post.

Mocht het artikel in beide winkels niet voorradig zijn, dan mailen wij zsm de verwachte levertijd. In dat geval is ons streven om elke bestelling binnen 3 tot 7 werkdagen toch te kunnen versturen.

Indien dit langer duurt, dan laten wij dit in de mail zsm weten.


7. Ik heb besteld, maar kan niet gelijk de betaling verrichten. Dat is ook geen probleem, echter versturen wij de bestelling wel pas na een betaling. Na een bestelling leggen wij wel de artikelen enkele dagen voor u apart. Zorg er dan voor dat de betaling dan zsm geregeld is.


8. Ik heb al betaald en mijn artikel is toch niet leverbaar? Dat is natuurlijk vervelend, het betaalde bedrag zullen wij dan zsm terug storten. Ons streven is om dat binnen 3 werkdagen weer geregeld te hebben. 


9. Waar parkeer ik het beste als ik de winkel wil bezoeken? In Nijmegen is de "Eiermarktgarage" het dichtsbij, ca 50 meter (garage uitlopen en dan rechts de weg aanhouden). De winkel in Escharen heeft een grote parkeerplaats bij de winkel.


10. Let op: Besteld U vanuit buiten Nederland en u wilt een pakket bij U thuis ontvangen. Geen probleem, echter de verzendkosten zullen anders zijn dan u bij de afronding zult zien of daar getoond worden.

Een (envelop-)pakket naar bijv Belgie, kost al snel 10 euro (tot 2 kilo) en zelfs 19 euro tot 5 kilo aan verzendkosten. Helaas kunnen wij daar weinig aan veranderen. Via DPD/DHL is meestal dan wel de goedkoopste en goede oplossing. Na uw bestelling zullen wij u zsm daarover informeren, indien u al heeft betaald, zullen wij u dan wel nog vragen om het resterende bedrag nog over te boeken.

Indien u de engelse versie van de webshop gebruikt, komt dat ook als email-reactie bij u binnen, echter woont u in belgie en u gebruikt de nederlandse kant van de webshop, dan laat  de webshop de nederlandse verzendkosten opties zien. De exacte verzendkosten volgen dan zsm na uw bestelling. Indien u voorkeur heeft voor een bepaalde vervoerder, laat het dan even weten.

De webshop berekent boven de 60 euro, gratis verzendkosten binnen Nederland (normaal 6 euro), indien u de levering naar het buitenland wilt en het bedrag is hoger dan 60 euro, dan halen wij 6 euro van de verzendkosten af, d.w.z. zijn de verzendkosten van uw pakket 15 euro, dan betaald u als verzendkosten 9 euro.


12. SSL verbinding: de zgn veilige verbinding. Onze webshop heeft dat ook (kan zijn dat het afentoe niet duidelijk is), maar zodra u bij ons uw gegevens moet invoeren (normaal pas bij het winkelwagentje), gaat dit over een beveiligde verbinding. Er worden verder geen bankgegevens ed gevraagd via onze webshop (alleen de gegevens die wij nodig hebben om iets op te sturen (adres)). De Betaling kunt u achteraf gewoon via internetbankieren op uw eigen vertrouwde bank-pagina doen


11. heeft u een andere vraag? mail ons even en wij zullen deze zsm beantwoorden