meest gestelde vragen

1. Hoe moet ik de betaling verrichten? Na de complete afronding van uw bestelling krijgt U een mail met de gegevens van uw bestelling en onze betaalgegevens. Graag de betaling via internet bankieren overboeken. Paypall is mogelijk (+5%), stuur even een extra mail na uw bestelling en wij sturen u dan de paypall-link. Wij hebben geen IDEAL betalings-optie, dat heeft natuurlijk nadelen (u moet de betaling verrichten via internetbankieren), maar ook zijn voordelen (u ziet altijd uw saldo op de bank, voordat u een aankoop doet en de betaling verloopt via een beveiligde verbinding met uw bank)


2. Soms staat er de text :  Producten met een *** zijn niet beschikbaar in de door u gewenste hoeveelheid   bij de afronding bij de winkelwagen. Dat betekent niet meteen dat uw artikel niet voorradig zal zijn. Onze winkelvoorraad is niet gekoppeld aan onze webshop, Soms hebben wij de beschikbare hoeveelheid in de webshop aangepast naar een lager aantal.  Het is dus  goed mogelijk dat uw keuze verder wel gewoon aanwezig is in onze winkel. 


3. Ik wil het artikel ophalen in de winkel? Dat kan, bij de afronding van de bestelling kunt U dit aangeven. U kunt kiezen uit onze winkel in Nijmegen of in Escharen. Wij laten zsm na uw bestelling  u weten of uw artikel daar voor u klaar ligt. Wij proberen nog dezelfde werkdag of zeker de volgende dag u daarover te mailen.


4. Hoe kunt u ons bereiken? Deze webshop wordt geregeld vanuit Nijmegen, voor directe vragen kunt U altijd even bellen naar de winkel in Nijmegen (024-3225480) of stuur een mail naar info@nijmeegsjopie.nl (winkel Nijmegen). Indien U kontakt op wilt nemen met de winkel in Escharen of een artikel daar aanwezig is bel dan naar 0486-472301 of mail naar nijmeegsjopie@home.nl (winkel Escharen) met uw vraag. Altijd makkelijk indien u van verder moet komen en u wilt langs komen voor een speciaal artikel of maat.


5. Hoe snel heb ik mijn bestelling? Als alles meezit kunt u de bestelling al de volgende dag bij de post hebben. Na uw bestelling kijken wij zsm of de gewenste artikelen aanwezig zijn, zijn ze aanwezig en de betaling is voldaan, proberen wij het dezelfde werkdag nog te versturen. Tijdstip 16.30 uur is wel laatste tijdstip dat wij dit geregeld kunnen hebben. Verder zijn we dan nog wel afhankelijk van het postbedrijf.


6. Ik heb al betaald en mijn artikel is toch niet voorradig in de winkel in Nijmegen? wij hebben 2 winkels, na een bestelling kijken wij natuurlijk eerst in de voorraad van de winkel in Nijmegen, mocht het artikel daar niet zijn, gaan wij het navragen in onze andere winkel in Escharen. Mocht het daar wel zijn, dan gaat uw pakket meestal de volgende werkdag op de post.

Mocht het artikel in beide winkels niet voorradig zijn, dan mailen wij zsm de verwachte levertijd. In dat geval is ons streven om elke bestelling binnen 3 tot 7 werkdagen toch te kunnen versturen.

Indien dit langer duurt, dan laten wij dit in de mail zsm weten.


7. Ik heb al betaald en mijn artikel is toch niet leverbaar? Dat is natuurlijk vervelend, het betaalde bedrag zullen wij dan zsm terug storten. Ons streven is om dat binnen 3 werkdagen weer geregeld te hebben. 


8. Waar parkeer ik het beste als ik de winkel wil bezoeken? In Nijmegen is de "Eiermarktgarage" het dichtsbij, ca 50 meter (garage uitlopen en dan rechts de weg aanhouden). De winkel in Escharen heeft een grote parkeerplaats bij de winkel.


9. Waarom is een artikel op bol.com duurder dan in jopieswebshop? De prijzen op bol.com moeten wij vermelden inclusief verzendkosten, verder vraagt bol.com een commissie per verkocht artikel. Vooral bij goedkope artikelen zijn de prijzen daar hoger. Daarom zeggen wij: gewoon bestellen op jopieswebshop voor de beste prijs.


10. heeft u een andere vraag? mail ons even en wij zullen deze zsm beantwoorden