vraag en antwoord

Ik krijg tijdens mijn bestelling het volgende te zien: Producten met een *** zijn niet beschikbaar in de door u gewenste hoeveelheid. Wat betekent dat ?

Dit betekent dat het product niet , of niet in die aantallen , op voorraad is bij ons, maar wel bestelbaar is. We bestellen het artikel direct na ontvangst van betaling bij onze leverancier en zullen uw bestelling zo snel mogelijk afleveren. De verwachte levertijd staat bij het artikel ook vermeld.


Kunnen we een bestelling ook afhalen?

Ja, wij zijn ook een fysieke winkel en verkopen onze producten ook in de winkel. Bij de afronding van uw bestelling kunt u aangeven of u het af wilt halen in de winkel in Nijmegen of Escharen. Indien u voor een artikel gewoon langs wilt komen in de winkel, informeer even via mail of telefoon of uw artikel al aanwezig is. Gegevens Nijmegen: info@nijmeegsjopie.nl of 024-3225480. Gegevens Escharen: nijmeegsjopie@home.nl 0486-472301


Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen,klopt dit?
Wellicht is deze in uw ongewenste mailbox/spambox beland? Of heeft u per abuis een verkeerd emailadres ingevuld.
Neemt u gerust contact met ons op als dit niet het geval blijkt te zijn.


Ik wil mijn bestelling annuleren
"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nijmeegsjopie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten


Kan ik een pakket versturen naar een postbus- of antwoordnummer?
Ja, via POSTNL is dit mogelijk.


Verpakking: Wij versturen alle kleine dingen in stevige enveloppen en de grotere artikelen in "gerecycelde" dozen (vnl schoenendozen die wij overhouden in onze winkel).


Betaling: Wij verzoeken U om het bedrag via internetbankieren over te maken naar NL53 ABNA 0405 1580 33 tnv Nijmeegs Jopie, o.v.v. uw ordernummer of de naam gebruikt bij de bestelling. Indien gewenst is via Paypall ook mogelijk (+3%). Indien u dat wilt, graag nog even mailen of aangeven bij de afronding van uw bestelling.

LET OP: na uw bestelling zullen wij altijd een mail sturen (deze omvat in ieder geval altijd een bevestiging van uw bestelling met onze betaalgegevens en wij sturen altijd een mail als voor ons iets onduidelijk is of als uw pakket op de post gaat). Indien U de factuur van uw bestelling heeft ontvangen en het klopt allemaal, graag het bedrag vermeld over te boeken via internet-bankieren. Na uw bestelling leggen wij altijd de artikelen voor u apart, na uw betaling worden ze dan zsm verstuurd. Ziet U toch af van uw bestelling, laat dit dan zsm even weten (kan gewoon via de mail)


Bol.com

Sinds kort hebben wij ook enkele artikelen op Bol.com staan.Hierover de volgende opmerkingen

- waarom is de prijs op bol.com hoger? Op bol.com zijn de prijzen incl verzendkosten vermeld en incl een bemiddelings-percentage aan kosten die wij aan bol.com moeten betalen.

- Indien U iets heeft besteld via Bol.com, kan dat in de winkel wel geruild worden voor een andere maat, echter wilt U het retoursturen (en uw geld terug gestort willen hebben), moet dit wel via de bol.com website afgehandeld worden (ivm de kosten die wij bol.com moeten betalen indien een bestelling geacht verkocht te zijn)

- Waarom staan wij op Bol.com? wij zien dit als een extra naamsvermelding op diverse internet-kanalen en betaling via Ideal is dan mogelijk. Echter bestelling via onze eigen webshop geniet nog altijd onze voorkeur en overboeking via internetbankieren is natuurlijk ook snel geregeld